۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۵

عصمتی:

۲۵۰۰ نفر در آزمون معارف مهدویت خراسان شمالی نام نویسی كردند

۲۵۰۰ نفر در آزمون معارف مهدویت خراسان شمالی نام نویسی كردند

بجنورد - مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خراسان شمالی از نام نویسی و شركت دو هزار و ۵۰۰ نفر در آزمون سراسری معارف مهدویت در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شیرالله عصمتی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینكه ثبت نام آزمون فقط از طریق پورتال جامع مهدویت و تا پایان روز پانزدهم آذرماه امسال امكان پذیر بود، افزود: در این مدت دو هزار و ۵۰۰ نفر از خراسان شمالی برای شركت در این آزمون نام نویسی كردند.

وی با بیان اینکه این آزمون امسال و سال های آتی نیز برگزار می شود اظهار داشت: با این آزمون میزان سنجش معلومات عمومی مهدویت در میان اقشار مختلف جامعه مشخص می شود.

عصمتی شناسایی خلاء های آموزشی در بخش معارف را از اهداف برگزاری این آزمون عنوان کرد و گفت: با برگزاری آزمون می توانیم كاستی های آموزشی در میان دانش آموختگان و ... را شناسایی و برای رفع آن برنامه های هدفمندی را در دستور كار قرار دهیم.

این مسئول با تاكید براینكه باید مقدمات ظهور امام زمان(عج) فراهم شود، تصریح كرد: آگاهی و شناخت از امام عصر(عج) در فراهم شدن مقدمات ظهور آن حضرت می تواند تاثیرگذار باشد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان افزود: این آزمون همزمان با جشن آغاز امامت حضرت مهدی موعود(عج)، دوازدهم دی ماه امسال برگزار خواهد شد.

کد خبر 2441635

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha